Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Πέτρος Κωστόπουλος: "Ήμουν επιχειρηματίας... Τώρα είμαι υπάλληλος"

«Παρά το ό,τι περνάω αυτή την εποχή και επειδή τώρα λόγω των Αποκριών υπάρχουν και διάφορες μάσκες, όπως συμβαίνει και στον πολιτικό κόσμο... εγώ έχω φορέσει μια ωραία μάσκα. Επειδή αυτή η μάσκα δεν φαίνεται ακόμα… θα φανεί σε λίγο. Διότι το προσωπικό πρόβλημα δεν πρέπει να γίνεται και το πρόβλημα μιας εκπομπής, η οποία είναι το επάγγελμά σου. Και εμένα... σήμερα, γι’ αυτό ακριβώς το λέω, αυτή η εκπομπή είναι το μοναδικό μου επάγγελμα. Φοράω λοιπόν την μάσκα της διασκέδασης αυτή τη μέρα, η οποία μπορεί να είναι η χειρότερη που έχω περάσει και πάω να υποδεχτώ τον πρώτο καλεσμένο για απόψε».

Με αυτά τα λόγια έκανε την έναρξη της εκπομπής του, «Βράδυ» ο Πέτρος Κωστόπουλος, λίγες μέρες αφότου έγινε γνωστή η οικονομική κατάρρευση της ΙΜΑΚΟ. Στη συνέχεια και έχοντας καλεσμένο τον Άδωνι Γεωργιάδη, κουβέντιασαν για διάφορα και κάποια στιγμή ο Άδωνις του μιλούσε για το πως θα αναπτυχθεί η οικονομία μας αν έρθουν νέοι επενδυτές στη χώρα. Όταν μάλιστα του είπε «επιχειρηματίας είσαι, καταλαβαίνεις», ο Πέτρος Κωστόπουλος με ένα γλυκόπικρο ύφος του απάντησε: «Ήμουν επιχειρηματίας…Τώρα είμαι υπάλληλος εδώ», εννοώντας στον Ant1.

Δεν υπάρχουν σχόλια: